Въпроси и отговори

Въпроси и отговори

Как да открия шофьорът?

Нашият шофьор ще ви чака на терминала за пристигане, като държи табелка с Вашето име.
Ако не можете да го намерите, обадете се на горещата ни телефонна линия +359 889 606 595 и ние ще Ви насочим, как да го откриете.

Какво се случва ако полетът ми се забави/ отложи?

Ние наблюдаваме Вашия полет и сме готови да реагираме на всякакви промени във времето на пристигане. Независимо от забавянето, ще Ви посрещнем на летището и ще Ви отведем до вашата дестинация. Ако полетът се забави, ние не начисляваме допълнителни данъци и такси.

Как да съм сигурен, че поръчката ми е приета?

Веднага след като получим необходимата информация от Вас, като дата на пътуването, час, дестинация и др., ще се свържем с Вас за потвърждение.

Как мога да поръчам трансфер или транспорта услуга?

Вие можете да заявите Вашия трансфер, като попълните нашата форма за поръчки в сайта, като ни пишете на електронната поща или позвъните на посочените телефони.

С какви превозни средства се извършват трансферите?

Превозните средства са комфортни, климатизирани и притежават всички необходими лицензи и застраховки за превоз на пътници.

Кога трябва да платя за услугата?

Плащането се дължи след извършване на услугата или предварително по банкова сметка, след като потвърдим заявката.

В каква валута може да платя?

Приемаме плащане в левове, евро и щатски долари.

Какво включва посочената цена?

Посочената цена е за превозно средство, а не на човек. Цената е крайна и включва наем на автомобил, шофьор, гориво по маршрута, пътни и паркинг такси.

Какво е индивидуален трансфер?

Това е трансфер от точка А до точка Б, при който нашият шофьор ще Ви чака на летището или гарата с табелка с Вашето име и без да изчаквате други туристи ще Ви закара до указаното от Вас място.

Aко все още не сме успели да Ви отговорим, моля не се колебайте да се свържете с нас!
EnglishRussia